Μάθημα για τον ΚΟΚ από το διοικητή της Αστυνομίας Αγιάς
Ένα πρωτότυπο μάθημα για τον ΚΟΚ παρακολούθησαν τα παιδιά της Δ τάξης την Τρίτη 17 Δεκεμβρίου. Ο διοικητής του Αστυνομικού Τμήματος Αγιάς κύριος Μιχάλης Κουπατσιάρας και η αξιωματικός κυρία Αρετή Κατογιάννη επισκέφθηκαν το σχολείο μας και μέσα από βιωματικές ερωτήσεις, μίλησαν στα παιδιά για τους κανόνες του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.
Τί γίνεται με τα ηλεκτρικά πατίνια; Είναι υποχρεωτικό το κράνος για τα ποδήλατα; Πώς μπορώ να προστατεύσω τον εαυτό μου και τους άλλους όταν είμαι στο δρόμο; Πώς πρέπει να φέρομαι όταν επιβαίνω σε ένα αυτοκίνητο; Αυτά και άλλα ερωτήματα απάντησαν οι επισκέπτες μας και έκαναν τους μαθητές, τις μαθήτριες και τις εκπαιδευτικούς της Δ τάξης να σκεφτούν τί σημαίνει Κυκλοφορώ με Ασφάλεια! Σας ευχαριστούμε πολύ κύριε Κουπατσιάρα και κυρία Κατογιάννη!


Ιστορικό
- Ιούνιος 2026
- Μάιος 2026
- Απρίλιος 2026
- Μάρτιος 2026
- Φεβρουάριος 2026
- Ιανουάριος 2026
- Δεκέμβριος 2025
- Νοέμβριος 2025
- Οκτώβριος 2025
- Σεπτέμβριος 2025
- Ιούλιος 2025
- Ιούνιος 2025
- Μάιος 2025
- Απρίλιος 2025
- Μάρτιος 2025
- Φεβρουάριος 2025
- Ιανουάριος 2025
- Δεκέμβριος 2024
- Νοέμβριος 2024
- Οκτώβριος 2024
- Ιούνιος 2024
- Απρίλιος 2024
- Μάρτιος 2024
- Δεκέμβριος 2023
- Οκτώβριος 2023
- Σεπτέμβριος 2023
- Φεβρουάριος 2023
- Νοέμβριος 2022
- Οκτώβριος 2022
- Σεπτέμβριος 2022
- Ιούνιος 2022
- Μάιος 2022
- Απρίλιος 2022
- Φεβρουάριος 2022
- Δεκέμβριος 2021
- Νοέμβριος 2021
- Οκτώβριος 2021
- Σεπτέμβριος 2021
- Ιούνιος 2021
- Μάιος 2021
Αφήστε μια απάντηση